Pagina's

zaterdag 1 juli 2017

Een makkelijk patroon voor tussendoor

Vorige week schreef ik over mijn plan om de komende tijd een aantal kledingstukken voor mijzelf te maken. Bij kleding voor mijzelf moet ik naast het volgen van het patroon, ook het patroon aanpassen aan mijn eigen maat. Toch wel een gedoe vind ik. En op de avond, als ik moe ben, vind ik het ook wel fijn om een 'simpel' projectje voor de kinderen te maken.

De middelste zoon kon nog wel een dunne sweater gebruiken. Het stofje kocht ik een paar jaar geleden bij MonDepot.be en is van Baba.

DSC_7195

Afgezien van de kraag, zat de sweater zo in elkaar. Met de kraag heb ik nog wat gepriegeld om deze goed vallend aan de trui te zetten. Ik moet nog wel even wennen aan de kraag omdat deze wel groot uitvalt. Ik twijfel nog wat over deze kraag. Valt hij niet wat te groot uit? Ach het heeft ook wel wat in combi met het stofje, omdat het wel wat heeft van een matrozenkraag ; )

DSC_7186

Patroon: uit het boek "Stof voor durf het zelvers
Stof: Mon Depot.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten