Pagina's

woensdag 1 oktober 2014

P ... p ... p ... pinterest!


Pinterest + textielverf = Zo leuk!


Op mijn pinterestbord staat inmiddels flinke verzameling
shirts. Shirts voor jongens met tekst of een leuke afbeelding.
(Het bord gaat onder de noemer: "Sewing ideas for boys",
 maar dat dekt niet helemaal meer de lading zo ; )

(Als je hier of hier klikt, kun je even op deze borden kijken) 

Waar ik mij over verbaas is dat ik op maar weinig blogs het
gebruik van textielverf terug zie. Ben ik echt de enige die 
dit zo leuk vind? Zo gemakkelijke 'even-tussen-de-
bedrijven-door-projecten' met een 'profi-uitstraling'.   


Het fijne aan textielverf vind ik dat het er zo 'echt' uitziet en na
veel wassen er nog steeds goed uitziet. Ik moet er misschien
dan wel bij zeggen dat ik altijd twee laagjes verf erop doe.
Ik heb nog wel eens ruzie met flockfolie als het na een
 tijdje toch weer loslaat. Maar daarnaast vind ik de
 matte look van de verf vaak ook mooier.

Onderstaande shirt haalde ik trouwens niet van
 pinterest, maar van een blog. Hmm. Fijn voorbeeld
 dus ; ) Kijk hier voor het origineel: (needle and ted)









D.I.Y.? Heb ik je toch kunnen overtuigen? 
Yes!
Kijk hier voor mijn uitgebreide tutorial!


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke shirtjes. Zo'n Tres Cool shirt heb ik al vaak langs zien komen op Pinterest. Maar ook die andere twee zijn erg leuk! Goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt mij zeker overtuigd! Alleen moet ik er nog de tijd voor vinden om het daadwerkelijk te gaan doen, haha. Ziet er bij jou in ieder geval al hartstikke leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je! Kijk uit naar jouw creaties!

    BeantwoordenVerwijderen