Pagina's

dinsdag 26 augustus 2014

Een zomershirtje!


Al die leuke tricotstofjes voor jongens. Inmiddels heb ik al
 een aardige selectie in de kast liggen. Lees: Meer dan genoeg.
En toch kon ik dit stofje niet laten liggen en werd
dus vakkundig 'gehamsterd'. 

Eerder maakte ik dit shirtje met bouwverkeer van Bora. Hij staat
mijn middelste zo leuk. Het plan was om voor de zomer een
aantal shirtjes voor de beide jongens te maken. Alleen door de
drukte deze zomer, kwam ik er niet meer aan toe helaas. 

Maar een deadline zorgde dat daar verandering in kwam.
(die ik mijzelf had opgelegd ; ) Het zoontje van een vriendin
werd één jaar en ik had mij voorgenomen een shirtje voor 
hem te maken. En direct ook eentje voor mijn eigen zoontje. 
Keurig op tijd. (Ahum ... een half uurtje voordat de postbus zou 
worden geleegd, legde ik nog de laatste hand aan het shirtje dat 
de volgende dag bezorgd zou kunnen worden bij de jarige) 



En zo kreeg de jongste dus toch een zelfgemaakt shirtje deze 
zomer ; ) Zomer? Ik maakte het shirtje (en de foto's) al eerder, 
maar had nog geen tijd gevonden deze te bloggen. Bij deze dus.


En de verwondering van zand in je handje, zo heerlijk:


Dol is hij ook op zijn grote zus (die zijn aandacht even trok door
lollig te zijn)


Patroon: Ottobre 3/2011 - 24. Monster Car

2 opmerkingen: