Pagina's

maandag 12 mei 2014

De meivakantie en een heuse mijlpaal

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier een berichtje plaatste. Het was meivakantie en van het maken van kleding kwam weinig. 'Normaal' moet ik het hebben van de avonden en de toevallig vrije uren, ik bedoel: Minuten. En deze waren deze weken ... schaars! Ik ben nog wel bezig geweest aan een project met textielverf, wat sinds het songfestival ook helemaal anders kan worden opgevat, tja... Maar hierover later meer als het op de foto staat. 

Omdat we plannen hebben voor het verbouwen van ons huis, vierden we de vakantie thuis. Er werd hier veel gespeeld. Heerlijk buiten in de tuin. Maar in de laatste week zijn we vaker op pad gegaan omdat het weer niet zo mee zat. Anders werd het hier toch wat minder gezellig ; )

Ongemerkt groeit B, onze jongste, maar door. Inmiddels is hij alweer 9 maanden en kan sinds korte tijd zitten. Een mijlpaal! Ineens is het helemaal geen baby meer, maar een echte dreumes. Het is zo'n vrolijk ventje, altijd blij! Echt een schatje!


Hij is dol op het maken van muziek. Bij zo'n derde is er toch wel veel speelgoed al in huis. Drie piano's, een gitaar en een trommeltje heeft meneertje tot zijn beschikking. Maar ook heel veel ander speelgoed. Het is dus toch opvallend dat hij iedere dag wel een keer naar de piano kruipt en er een tijdje op speelt. Ik ben heel benieuwd wat hier later nog van komt...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten