Pagina's

dinsdag 8 april 2014

Nieuwe blognaam!

Een maandje geleden begon ik met dit blog: Leuk idee, 'klik - klik - klik', zo gedaan.
Alleen de naam, dat was nog wel even een dingetje. Alles wat voor de hand lag
en ook niet voor de hand lag, bleek al in gebruik te zijn. Hmmm, misschien in het Spaans,
even proberen ... ah, ja, vestidosycamisas was nog vrij. De naam was gevonden.
Alleen kreeg is steeds de vragen naar de betekenis van de naam, hij sprak niet helemaal
voor zich.

Afgelopen weekend bedacht ik ineens dat ik jurkenenshirtjes
in het Nederlands helemaal niet had gecheckt ... bingo, het was mogelijk, fijn.
'Klik - klik - klik', zo gedaan, ai, nu was mijn 'oude' blog niet meer bereikbaar!
Een paar uur later, lichtelijk in paniek, een beetje hulp, was alles weer opgelost.
Dacht ik. Ontdekte ik vanochtend dat mijn blog via google niet meer te vinden was!

Lieve volgers, bij deze wil ik jullie graag uitnodigen mij te volgen naar mijn nieuwe blogadres:
jurkenenshirtjes.blogspot.nl

Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe afbeelding bovenaan mijn blog?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten