Pagina's

maandag 31 maart 2014

Lapjesmarkt in Utrecht en een Jacob

Een paar weken geleden was ik op de lapjesmarkt in Utrecht. Dit is (nooit geweten!) de grootste wekelijkse stoffenmarkt van Nederland. Het is echt wel groot, eigenlijk vooral lang, want het is in een erg lange straat, met veel keuze aan stofjes. Ik kwam er dan ook met veel meer vandaan dan gepland. Waar ik eigenlijk voor ging, was een stevig blauw stofje voor een broek voor T. Hier vond ik een ideaal stofje voor: Stevig, iets rek, met een niet teveel (zodat de knieën direct afgesleten zijn) velours uiterlijk. De broek is van het alom bekende patroon 'Jacob' van Zonen09. Ik bedacht mij iets te laat dat ik nog foto's wilde maken, dus hier de broek zoals het er na het spelen uitziet.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten