Pagina's

maandag 31 maart 2014

Kid's Clothes Week - Spring 2014

Op dit moment ben ik even alleen bezig met het maken van kleding voor mijzelf. Dit omdat ik volgende week druk bezig denk te zijn met het maken van kleding voor de kids. Ik heb mij namelijk ingeschreven voor de Kid's Clothes Week. De Kid's Clothes Week houdt in dat je een week lang, minimaal één uur per dag, bezig gaat met het naaien van kinderkleertjes. Als je op de knop, rechts van dit bericht klikt, ga je naar de site. De planning is een zomerjurkje voor mijn dochter en, als het meezit, een t-shirt voor mijn oudste zoon. Ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan, maar vind het een geweldig initiatief. Mijn vriend werd ook enthousiast en is nu van plan ook mee te doen, maar dan met zaken aan zijn pc. Ik zal jullie na volgende week wel laten weten hoe het is gegaan, ook wat betreft 'de zaken aan de pc'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten