Pagina's

maandag 17 maart 2014

Geïnspireerd werk

In het eerste bericht scheef ik over de inspiratie die ik gekregen heb van alle leuke naai-blogs. Graag laat ik hier zien wat ik voor mijn zoontjes zoal al heb gemaakt.


De benjamin van de familie toont hier zijn nieuwe mutsje. Wat een schatje hè?

De jumpsuit vind ik zelf helemaal gelukt, ik was verbaasd met het zo goed gelukte resultaat. Zelfs de knoopjes, die ik er 's avonds nog om 11 uur (hij moest af.., sorry buren) in heb geslagen, maakt het helemaal af. Omdat meneertje B zo snel groeit en ik dacht dat het patroon klein viel (wat later het geval niet bleek te zijn) duurt het denk ik nog wel een tijdje totdat hij deze aan kan.

Ook helemaal blij ben ik met het leuke luierzakje. De avond dat ik het maakte en nog even van het resultaat genoot, sloeg ik een reclamefolder open en zag ik toch exact hetzelfde luierzakje. Hmm.. denk je iets echt unieks te hebben gemaakt ... en voor maar 2 euro lag hetzelfde zakje bij de Kruidvat! Ben benieuwd of Mme Zsazsa de royalty's al heeft ontvangen.

Het shirtje is voor mijn oudste zoontje T. Wat een leuk stofje met, zoals hij zelf zeg: "Bob de Bouwers!". Echt een stoer shirtje voor een peuter.

Mutsje:        Ottobre 6/2013, maar naar het idee van: Oontje,
Jumpsuit:      Kiind,
Luierzakje:   Mme Zsazsa,
Shirtje:         Ottobre 3/2011, maar de inspiratie en fijne uitleg haalde ik Oontje en Madebymamasha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten